|
Fórumtéma javaslatok, kérések
| |
KisKZ |
Dátum/Date: Szerda, 2010-12-29, 21:16 | Üzenet/Post # 1 |
 alapkő
Csoport/Group: Adminisztrátorok
Üzenetek/Posts: 3088
Kitüntetések/Medals: 4
Hírnév/Fame: 9
Helyzet/Status: Offline |
Itt kérhettek, javasolhattok fórumtémát a Műhelytitkok fórumrész alá. |
|
| |
Viktor |
Dátum/Date: Péntek, 2010-12-31, 17:30 | Üzenet/Post # 2 |
 Fontos tag
Csoport/Group: Felhasználók
Üzenetek/Posts: 660
Kitüntetések/Medals: 1
Hírnév/Fame: 3
Sziasztok.Mint tudjátok én elég kezdő vagyok mint a cnc marásban,mint a fa kezelésében.Ezért szeretném,ha valaki egy cseppet a fa pácolásról írni picit.Mivel érdemes pácolni milyen pác milyen hatást hoz ki a fából.Eddig csak simán lakkoztam a munkáimat,de nem vagyok vele megelégedve.Sajna még páccal nem volt dolgom,így nem tudom hogy pl. a víz alapú pác nem repeszti-e meg a fát? Meg ilyenekre volnék kíváncsi ha lehet. |
|
| |
KisKZ |
Dátum/Date: Péntek, 2010-12-31, 18:22 | Üzenet/Post # 3 |
 alapkő
Szia Viktor! Ebben a témában Csiki lesz a mester!:) Erre felé lesz az amit Te keresel: HAgyomásnyos fa megmunklálás és faanyagok Valamit remélem, hogy ha lesz majd ideje Csikinek, akkor folytatja a faanyagok éa a kapcsolódó témákról készített cikkét. |
|
| |
Amatőr |
Dátum/Date: Csütörtök, 2011-01-06, 16:40 | Üzenet/Post # 4 |
 alapkő
Üzenetek/Posts: 2313
Kitüntetések/Medals: 6
Szívesen venném ha valaki hozzáértő szájbarágósan összefoglalná a felületkezelési módszereket, pl. a méhviasz használatát, előkészítését, a felhordást, fényezést. Meg persze a pácolás is nagyon érdekelne, a lakkozás is, stb, stb... Volna valaki aki ért a lúhoz?
H1i.hu |
|
| |
KisKZ |
Dátum/Date: Csütörtök, 2011-01-06, 16:47 | Üzenet/Post # 5 |
 alapkő