Hobby, 3D, Relief, CNC  

[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
Oldal 3 / 4«1234»
A fórum moderátora: KisKZ, Tomi, csewe, Amatőr 
Fórum » HOBBYCNC » HobbyCNC Elektronika » DC Fordulatszám szabályzók (DC Fordulatszám szabályzók)
DC Fordulatszám szabályzók
Zolibá Dátum/Date: Péntek, 2013-01-04, 18:17 | Üzenet/Post # 41
alapkő
Csoport/Group: Felhasználók
Üzenetek/Posts: 1267
Kitüntetések/Medals: 6
Hírnév/Fame: 3
Helyzet/Status: Offline
(kymco1)
vagyis a motor mindig az adott áramon 300wattal próbál menni?

Nem. a kevesebb feszültségen kevesebb áramot vesz fel,és gyengébb is
ha a motor 48Volton 300Wattos.péld.24Volton csak 150w.de ez csak feltevés
mert nem tudok angolul hogy elolvasva az adatait tisztán lássak.
Ha a trafód vezeték keresztmetszete megfelelő akkor az AC 24-ből DC 33Volt
lesz üresen.
Ha terheled akkor ez a fesz leesik a trafó jóságától és a pufferkondik nagyságától függően.
De mondom nem tudom értelmezni hogy van 12V300W, 24V 300W,vagy 48V300W, vagy folyamatosan12-48Voltig jó.
Újra átnézve ez a motor 12V-48Vig lehet táplálni.
Tehát a te tápod valószínű melegedne, de elbírná, a szabályzóra meg teszek egy erősebb dióda hidat.
De mindig letekert potival indítsad.
Amit csináltam neked az mindig teljes tápfeszt ad a motornak,csak a tápfesz rákapcsolási időt rövidíti , illetve növeli meg.


Az üzenetet módosította/Modified by Zolibá - Péntek, 2013-01-04, 18:40
 
kymco1 Dátum/Date: Péntek, 2013-01-04, 18:35 | Üzenet/Post # 42
alapvető tag
Csoport/Group: Moderátorok
Üzenetek/Posts: 857
Kitüntetések/Medals: 2
Hírnév/Fame: 4
Helyzet/Status: Offline
Zolibá, naggyából akkor értem. tehát akkor nem tudom megölni se a trafót se a szabályzót mert a motor nem tud többet felvenni mint amennyit én adok neki mind feszültségbe mind áramerősségbe?
 
Zolibá Dátum/Date: Péntek, 2013-01-04, 18:41 | Üzenet/Post # 43
alapkő
Csoport/Group: Felhasználók
Üzenetek/Posts: 1267
Kitüntetések/Medals: 6
Hírnév/Fame: 3
Helyzet/Status: Offline
(kymco1)
nem tudom megölni se a trafót se a szabályzót

Maximum melegszik.
Ha 24Voltot kap,és feltételezem a 150 Wattot, akkor cca 6.5 Amper az áram.
A FET az 25 Ampert tud, a hidat keresek erösebbet.


Az üzenetet módosította/Modified by Zolibá - Péntek, 2013-01-04, 19:01
 
KisKZ Dátum/Date: Péntek, 2013-01-04, 20:50 | Üzenet/Post # 44
alapkő
Csoport/Group: Adminisztrátorok
Üzenetek/Posts: 3072
Kitüntetések/Medals: 4
Hírnév/Fame: 9
Helyzet/Status: Offline
(kymco1)
de meghajthatom az én trafómmal és a te szabályzóddal? vagy elfüstölne mindkettő?
ez csak kiváncsiság részemről. vagyis a motor mindig az adott áramon 300wattal próbál menni?


Megint lehet butaságot vagy bután fogom leírni:

Én azt hiszem, hogy ha mondjuk megfogod a motort valamivel, nagyobb igénybevételnek van kitéve, a motor fogja meghatározni, mennyi áram kell(ene) neki.
Én sajnos 3A-es biztosítékkal szerelt fordulatszám szabályzót vettem hozzá és bizony ha úgy indítom, hogy a fordulatszám fel van tekerve a szabályzón, az a kis nyomatákos motor áramigénye hirtelen megugrik és bizony levágja azonnak a biztosítékot. ÉS ez még nem terhelés, csak az, hogy véletlen nem lágyan indul a motor, hanem azonnal al akar indulni ezerrel. Csak maga a gyorsítás már elég nagy igénybevétel ahhoz, hogy a motor áramigénye megugorjon.

Nálam ez azért van, mert a tápon le tud adni többet, mint amennyi a szabályzó határa a biztosíték nélkül.
De mi van akkor, ha a tápod is lehatárol még olyan áramnál amit a szabályzó elbír... Akkor a motor assabban fog elindulni?

No... Szóval..
Szóval ezt (tudom alap dolognak kellene lennie) de valaki szépen sorban elmondhatná. NAgyon megköszönném ha keretbe kerülne bennem.
 
KisKZ Dátum/Date: Péntek, 2013-01-04, 21:01 | Üzenet/Post # 45
alapkő
Csoport/Group: Adminisztrátorok
Üzenetek/Posts: 3072
Kitüntetések/Medals: 4
Hírnév/Fame: 9
Helyzet/Status: Offline
(Zolibá)
Újra átnézve ez a motor 12V-48Vig lehet táplálni.


Csak infó: Nekem ilyen motorom van és az indítási probléma kivételével 30V-on a 3A határos szabályzón keresztül szépen forog, még ha megfogom is kicsit a kezemmel.
Ez most megingt fájni fog a hozzáértőknek, de megint butaságot fogok kérdezni, de mennyire egyenértékű a mechanikai teljesítmény és az elektromos teljesítmény?
Én a 300W-nak ennél a 2pi x n x M-et értelmezem a mechanikai teljesítményt.
 
kymco1 Dátum/Date: Péntek, 2013-01-04, 21:32 | Üzenet/Post # 46
alapvető tag
Csoport/Group: Moderátorok
Üzenetek/Posts: 857
Kitüntetések/Medals: 2
Hírnév/Fame: 4
Helyzet/Status: Offline
KisKZ, ez nálam csak kiváncsiság mert éppen most rendeltem meg
EZT
Meg EZT
Meg EZT
 
KisKZ Dátum/Date: Péntek, 2013-01-04, 21:50 | Üzenet/Post # 47
alapkő
Csoport/Group: Adminisztrátorok
Üzenetek/Posts: 3072
Kitüntetések/Medals: 4
Hírnév/Fame: 9
Helyzet/Status: Offline
(kymco1)
KisKZ, ez nálam csak kiváncsiság mert éppen most rendeltem meg


Kérdezd már meg, hoyg csaj a felfogatóból nem lehetne-e csomagolni még egyet a Tiéd mellé!
HA lehet mennyiért?
Fizetném. Csak jobb lenne ha nem kellene gyártatni.
Egyébként nem ismerős? smile
MIntha hasonlót valaki régesrégen küldött volna Neked, csak a fene enné meg, kisebb belső átmérővel.:)

Egyébként az én tapasztalataim szerint ez így egyben jó lesz. Bőven.
Arról, hogy a kapcsolóüzemű táp jó-e vagy másféle ezekhez a motookhoz, sajnos én nem tudok hozzászólni. MIndenesetre nekem is az van.
PErsze mind a tép, mind a szabályzó alulméretezett a motor lehetőségeihez képest.

Én lehet befizetek Zolibánál egy másik szabályzóra, vagy megnézetem vele, hogy lehet-e valahogy segíteni ezen, mert a PWM jel fordulatszám vezérlés..
 
Alap Dátum/Date: Szombat, 2013-01-05, 17:37 | Üzenet/Post # 48
ismerkedő tag
Csoport/Group: Felhasználók
Üzenetek/Posts: 68
Kitüntetések/Medals: 0
Hírnév/Fame: 0
Helyzet/Status: Offline
KisKZ, kymco1,
Nem okoskodni akkarok
Egy kérdés , mekkora PWM frekvencián dolgoztok , mert ez csak amit rendeltetek, 18 Khz en dolgozik.
A frekvencia tartományt figyelembe vetették?

Hozzáadva (2013-01-05, 17:37)
---------------------------------------------
KisKZ,
Az elektromos teljesítmény függ a mechanikai teljesítménytől, de ez fordítva is igaz miért is , ha belegondolsz ha a motor tengelyét rossz csapágyak vannak , akkor a motor bizonyos ideig erőlködik , ekkor a motor melegedni kezd, és ha nincs védelme a tekercsek leéghetnek , nagyobb áramot vesz fel , itt már mechanikai kopások , és hő is jelentkezik .A motor tengelyére átszámított nyomaték:
Mm *ωm = Mterv * ωterv * 1/η ;
A szükséges motorteljesítmény:
Pm = Mm*ωm = (M * ωm) / a*η ;


Az üzenetet módosította/Modified by Alap - Szombat, 2013-01-05, 17:50
 
KisKZ Dátum/Date: Szombat, 2013-01-05, 18:52 | Üzenet/Post # 49
alapkő
Csoport/Group: Adminisztrátorok
Üzenetek/Posts: 3072
Kitüntetések/Medals: 4
Hírnév/Fame: 9
Helyzet/Status: Offline
(Alap)
Egy kérdés , mekkora PWM frekvencián dolgoztok , mert ez csak amit rendeltetek, 18 Khz en dolgozik.
A frekvencia tartományt figyelembe vetették?


Csak okoskodj bátran! smile

Én egyelőre nem rendeltem le ilyet. (lehet jól tettem?)
Van egy másik amit használok, egyelőre patkolt biztosítékkal.
Ez az.
Mégis jó hogy ránáztem, mert szó sincs 3A-ről! 10A-es, és finom indítás nélkül ennek is leveri a biztosítékját a motor.
Ami ugye jó (lene benne), hoyg az AC-t is enné, viszont csak 110V ig.
Ezt esetleg érdemes lenne megnézni, hogy lehetne-e 220V ra tornázni, mert azért csak egyszerűbb lenne a helyzet.
De ez ugyis újraépítést jelentene. Esetleg egy AC-AC konverter 220-110V ra? De ez megnt csak pluzs pénz.
Egyelőre egy DC táp van rajta 32V al. Tudom, hogy a motor többet bírna, de ennyi van kéznél.

Ezen nem kötöttem be a PWM szabályzót, így full tisztán a potinak megfelelően kapja a motor a DC feszültséget amit alapból ad a szabályzó.
De.... Még csak nem is gondolkodtam el azon, hogy ebben az esetben a belső PWM control mit jelent.
A külsőnek az igényét írja, és az is, hogy vezérelhető egy kimeneten keresztül a MACH3 spindle conrtoljával. Ott pedig azért szerencsés, mert lehet felfutást, lágyindítást is beállítani, ha jól emlékszem. Mivel még nem jutottam oda, hogy ugazán megpróbáljam bekötni (csak kéziben DC tápról a potival) így ezek a kérdések nem jöttek elő, és még nem ismerem a beállítások menetét, de teszt taoasztalat sincs így.

Köszönöm, hogy felhívtad a figyelmemet.
Lehet behozom majd és megnézem milyen MACH kontroll alatt.

(Alap)
mechanikai kopások , és hő is jelentkezik .A motor tengelyére átszámított nyomaték:
Mm *ωm = Mterv * ωterv * 1/η ;
A szükséges motorteljesítmény:
Pm = Mm*ωm = (M * ωm) / a*η ;


Így is van, csupán a veszteségeket én most kihagytam. Az omega pedig ugye 2*Pi*n.
Mechanikai veszteségek, hő, motor hatásfok.... Ezek közbejönnek a felvett teljesítmény és a leadott teljesítmény között.

Inkább úgy mondtam volna a kérdést, hogy mennyire M*omega*(hatásfok/veszteségek)=U*I*(elektonikai hatásfok???)

Zolibá!
Ezért tetszik a Te kis PWM szabályzód, és ezért tesztenek ezek e kis okos alkatrészek.
Itt most tulajdonképpen csak arról van szó, hogy az én tudatlanságommal megint egyféle új alkkatrész méretet, és tulajdonságokat ismerek meg legalább fogalom szinten.
 
Zolibá Dátum/Date: Szombat, 2013-01-05, 20:09 | Üzenet/Post # 50
alapkő
Csoport/Group: Felhasználók
Üzenetek/Posts: 1267
Kitüntetések/Medals: 6
Hírnév/Fame: 3
Helyzet/Status: Offline
(KisKZ)
Én a 300W-nak ennél a 2pi x n x M-et értelmezem a mechanikai teljesítményt.

Mi a villamos teljesítményt Ohm törvénye alapján a P=U*I képlet alapján számoljuk ki(Teljesítmény=áram*feszültség)

[b]Kymco1
Szereztem 25 Ampert tudó hidat, ez már hűtés nélkül is biztonsággal elbírja a te motorod teljesítményét.
Az üvegcsöves biztit kivettem ez a teljesítmény már sok lenne neki. Neked kell a primer oldalon 1Amp. vagy 1.25 Amperos
biztit betenni, vagy a szekunderre 8-10Amperos kismegszakítót .Ugye teszel bele ?
A bekötést az előző fotón megtalálod,de a rajzot is küldöm.
Ha esetleg a kis alu blokk 35-40 fokos lenne,(a FET dolgozik tisztességesen) csavarozd fel egy nagyobb alu lemezre.
A hídat amivel felcsavaroztam csavarral ott pont jó. Én a hűtést így gondoltam,nem ventivel.
Az alut kihajtottam a végén,csak így tudtam megoldani a diódahíd felcsavarozását.
Hétfőn feladom, használd egészséggel.
Csatolások/Attachments: 6535657.jpg(187Kb)
 
kymco1 Dátum/Date: Szombat, 2013-01-05, 20:23 | Üzenet/Post # 51
alapvető tag
Csoport/Group: Moderátorok
Üzenetek/Posts: 857
Kitüntetések/Medals: 2
Hírnév/Fame: 4
Helyzet/Status: Offline
Zolibá, köszönöm szépen. biztosítékot teszek majd.

a kis kék trimmerel mit állítok?


Az üzenetet módosította/Modified by kymco1 - Szombat, 2013-01-05, 20:27
 
Alap Dátum/Date: Szombat, 2013-01-05, 20:30 | Üzenet/Post # 52
ismerkedő tag
Csoport/Group: Felhasználók
Üzenetek/Posts: 68
Kitüntetések/Medals: 0
Hírnév/Fame: 0
Helyzet/Status: Offline
Zolibá,
Ez az egyszerűbb változata az elektromos teljesítmény számításának , de nem teljes.
Mert egy tervezésnél a vesztességekkel is kell számolni és egyéb paraméterekkel. smile
 
kymco1 Dátum/Date: Szombat, 2013-01-05, 20:38 | Üzenet/Post # 53
alapvető tag
Csoport/Group: Moderátorok
Üzenetek/Posts: 857
Kitüntetések/Medals: 2
Hírnév/Fame: 4
Helyzet/Status: Offline
Alap, nem akarom machból vezérelni a mocit hanem manuálisan potival szeretném tekergetni. én azt szeretem. akkor se jó ez a szabályzó amit rendeltem?
 
KisKZ Dátum/Date: Szombat, 2013-01-05, 21:08 | Üzenet/Post # 54
alapkő
Csoport/Group: Adminisztrátorok
Üzenetek/Posts: 3072
Kitüntetések/Medals: 4
Hírnév/Fame: 9
Helyzet/Status: Offline
(Alap)
Ez az egyszerűbb változata az elektromos teljesítmény számításának , de nem teljes.
Mert egy tervezésnél a vesztességekkel is kell számolni és egyéb paraméterekkel. smile


Egyébként hogy mennyire tele van a fejem mindennel és tényleg milyen marhaságokat kérdezek néha.
Most egyszerűen leültem kicsit és átgondoltam.
Ezeknél az eszközöknél két féle teljesítményt szoktak emlegetni. Az egyik a felvett (elektromos) a másik a leadott (mechanikus) teljesítmény.
Nincs is értelme másnak.
A kimenő teljesítményt nem jelet eletromosan jellemezni soha, a bemenőt pedig mechanikusan.
A kettő közötti rész a motor elektromos hatásfoka és mechanikai veszteségei alapján alakul. Ennyi és kész.

Ha kimeneti teljesítményt adnak meg az mechanikus. Ha az ehhez szükséges elektromos bemenő teljesítményt szeretnénk tudni, akkor kell a motor jellemzőit figyelembe venni (elektromos mechanikus) és vica versa.
Ez alapján lehetséges megfeleltetés csak, de ez teljesen eszközfüggő.

Szóval ennyi.
 
KisKZ Dátum/Date: Szombat, 2013-01-05, 21:17 | Üzenet/Post # 55
alapkő
Csoport/Group: Adminisztrátorok
Üzenetek/Posts: 3072
Kitüntetések/Medals: 4
Hírnév/Fame: 9
Helyzet/Status: Offline
(kymco1)
nem akarom machból vezérelni a mocit hanem manuálisan potival szeretném tekergetni. én azt szeretem. akkor se jó ez a szabályzó amit rendeltem?


Kétségekkel fogadd, mert nem vagyok a témában otthonos!!! Csak valahogy így áll össze a kép nálam:

Ha elektromosan jó, akkor az már mindegy, hogy Te hogyan használod. Ha kézzel tekered annak is jónak kell lennie.

Azt, hogy a motor esetleges teljesítmény igény emelkedéskor mekkora áramot vesz fel és ezt az áramot a közbülső elektronikád lekezeli-e?
Erre én nem tudok sajnos értelmes választ adni. De ezt szerintem Zolibá fentebb valahogy kezelné, akár a biztosíták kivételével (helyette egy kapcsolható bizti?) vagy olyan elemek kiválasztásával amelyek bizonyos fokig méretezettek a túlteljesítményre.

A lényeg (és én ehhez tényleg nem értek hogy meg tudjam mondani), hogy az alkatrészeidnek a panelen tudniuk kell kezelni az esetleges áramigény emelkedést.
De ez minden DC motornál elő fog jönni és minden szabályzónál.

Ilyen esetek:
A gyors fordulatszám ugrás pl induláskor, ha a fordulatszám potit feltekerve hagytad,
A megmunkálásnál olyan anyagban dolgozol és olyan paraméterekkel amelyek nagyobbak a motor lehetséges leadott mechanikus teljesítményénél.
A motor valamiért megszorul (nekimegy valaminek ami megfogja, túlnyomod Z ben mondjuk a fém asztalig......)
és hasonlóak.

Tehát ezek nem jellemző üzemi körülmények ha olyanra használod a motorodat amire a teljesítménye elegendő és figyelsz a működtetésére.
De ha előjönnek és az elektronikus alkatrészek ezeket a megugró igényeket nem tudják lekezelni (biztosíték, megfelelően túlméretezett alkatrészek) akkor tönkre mehetnek.
 
Zolibá Dátum/Date: Vasárnap, 2013-01-06, 17:11 | Üzenet/Post # 56
alapkő
Csoport/Group: Felhasználók
Üzenetek/Posts: 1267
Kitüntetések/Medals: 6
Hírnév/Fame: 3
Helyzet/Status: Offline
(KisKZ)
De ezt szerintem Zolibá fentebb valahogy kezelné

Hát tessék.
Egy nagyon egyszerű mezei, de annál hatékonyabb áramgenerátor biztosíték patkolás helyett.
Ezekkel az alkatrész értékekkel 3 Amper körül éled,(a poti a FET felé ütközésig tekerve)
és úgy 6-7 amperig lehet szabályozni.
Külön táp nem kell neki, a motor egyik kivezetését (az eredeti szabályzó FET-re menő motor vezeték) megbontva kell értelemszerűen bekötni. A másik valószínű a tápfeszen van
(meg kell mérni melyik a motor pozitívabb,illetve a negatívabb pont). A FET-et hűteni kell.
Csak reptébe dobtam össze,ezért nincs kép róla.
Beállítás:Összerakva poti a FET felé tekerve a motor 3Amp. indul.
A potit csak addig tekerem még a motor fülre a legtöbbet pörög(az eredeti szabályzót közben max-ra teszem)
Akinek van műszere az látja mekkora ez az áram.
Legközelebbi indulásnál már nem kell letekerni a potit, mert ez a kis szerkezet nem enged a beállítottnál
több áramot át, még rövid zár esetén sem.
Csatolások/Attachments: ramgenertor.sch(119Kb)


Az üzenetet módosította/Modified by Zolibá - Vasárnap, 2013-01-06, 17:23
 
KisKZ Dátum/Date: Vasárnap, 2013-01-06, 18:29 | Üzenet/Post # 57
alapkő
Csoport/Group: Adminisztrátorok
Üzenetek/Posts: 3072
Kitüntetések/Medals: 4
Hírnév/Fame: 9
Helyzet/Status: Offline
(Zolibá)
Legközelebbi indulásnál már nem kell letekerni a potit, mert ez a kis szerkezet nem enged a beállítottnál
több áramot át, még rövid zár esetén sem.


Akkor ez gyakorlatilag egy előtét áram határoló lenne ami miatt a motor a különleges esetekben sem tudna több áramot felszívni, ezzel gyakorlatilag egyféle túláram védelmet teszel vele a motorra és az eredeti fordulatszám szabályzóra.

PL ha ezt elé köti Kym az eddigi szabályzónak, megvédi azt az esetlegesen jelentlkező hirtelen megugró áramigénytől. Hiába nem tud pl felfutást állítani a MACH PWM szanályzásával.
Akkor ezzel a motor pl. abban az esetben, ha feltekerve maradt a szabályzón a poti, és hirtelen indulni szeretne, kénytelen lassabban tenni azt, mert nem lehet elég árama ahhoz hogy azonnal "ugorjon". Ez az ugorjon egyébként nem csak képletes. Ez a kis motor pl kézben tartva fullra tekert szabályzóval a bekcsoláskor ki szeretné tekerni az ember kezét. Az asztalon hagyva gyakorlatilag leugrik onnan ilyen esetben.

Köszönjük Zolibá!

Ráadásul ez lehet olyan kicsi, hogy Kym a multkori PCB marásához hasonlóan akár kimarja magának.
 
kymco1 Dátum/Date: Vasárnap, 2013-01-06, 18:47 | Üzenet/Post # 58
alapvető tag
Csoport/Group: Moderátorok
Üzenetek/Posts: 857
Kitüntetések/Medals: 2
Hírnév/Fame: 4
Helyzet/Status: Offline
Zolibá, elnézést ha hülyeséget mondok, de akkor ez egy lágyindító és tuláramvédő egybe?
ha igen én vevő lennék egyre. vagy a nyáktervre beültetési rajzra és alkatrészlistára.
 
Zolibá Dátum/Date: Vasárnap, 2013-01-06, 18:59 | Üzenet/Post # 59
alapkő
Csoport/Group: Felhasználók
Üzenetek/Posts: 1267
Kitüntetések/Medals: 6
Hírnév/Fame: 3
Helyzet/Status: Offline
(KisKZ)
előtét áram határoló lenne ami miatt a motor a különleges esetekben sem tudna több áramot felszívni,

Igen, mert a te esetedben hiába akar a motor induláskor akár 8-10Ampert felvenni, ez az áramgenerátor csak a beállított
3 Ampert enged át. A kefés motorokra jellemző a nyomatékos indulás.

(kymco1)
vagy a nyáktervre beültetési

Még csak repülő vezetékkel van összerakva , majd megcsinálom a nyomtatást is.
Beletettem a csomagba a rajzot, és odaírtam minden szükségeset.
Ha a motor fordítva forog, egyszerűen megfordítod a két motor vezetéket.
Jó lett volna ha a motoroddal vagy hasonlóval tudtam volna tesztelni, mert nekem csak 1.5A
motorom van. És mindenképpen tedd rá egy alulemezre.

Hozzáadva (2013-01-06, 18:59)
---------------------------------------------
(kymco1)
lágyindító és tuláramvédő egybe?

Inkább túláramvédő, és egy kicsit lágyindító.


Az üzenetet módosította/Modified by Zolibá - Vasárnap, 2013-01-06, 19:13
 
KisKZ Dátum/Date: Vasárnap, 2013-01-06, 19:27 | Üzenet/Post # 60
alapkő
Csoport/Group: Adminisztrátorok
Üzenetek/Posts: 3072
Kitüntetések/Medals: 4
Hírnév/Fame: 9
Helyzet/Status: Offline
(Zolibá)
Igen, mert a te esetedben hiába akar a motor induláskor akár 8-10Ampert felvenni, ez az áramgenerátor csak a beállított
3 Ampert enged át. A kefés motorokra jellemző a nyomatékos indulás.


KÖzben kiderült, hogy nem jól emlékeztem az adatokra.
10A-t bír el az én szabályzóm.
De mindjárt kiszaladok érte, behozom és megnézegetem kicsit.
Lehet még a MACH3 spinlde controllt, is megnézem majd valamikor a jövő héten vele.
Mivel az én szabályzóm tudja ezt, így érdemes lenne belőni, tesztelni, megnézni.
Behozom akkor már a fordulatszám mérőt is.
Együtt egyben végre egy jó kis tesztet lehet érdemes lesz megcsinálni ezzel a motorral.
Sajnos csak 30V om lesz, de az is valami.
 
Fórum » HOBBYCNC » HobbyCNC Elektronika » DC Fordulatszám szabályzók (DC Fordulatszám szabályzók)
Oldal 3 / 4«1234»
Keresés:

Copyright HobbyCnCArt © 2016