Hobby, 3D, Relief, CNC  

[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
Oldal 1 / 212»
A fórum moderátora: KisKZ, Tomi, csewe 
Fórum » HOBBYCNC » HobbyCNC gépek » Moleon gépe (Moleon gépe)
Moleon gépe
KisKZ Dátum/Date: Csütörtök, 2012-04-19, 20:23 | Üzenet/Post # 1
alapkő
Csoport/Group: Adminisztrátorok
Üzenetek/Posts: 3072
Kitüntetések/Medals: 4
Hírnév/Fame: 9
Helyzet/Status: Offline
Moleon gépéről
About Moleon's machine

Moleon Dátum/Date: Csütörtök, 2012-04-19, 20:23 | Üzenet/Post # 2
kezdő tag
Csoport/Group: Felhasználók
Üzenetek/Posts: 27
Kitüntetések/Medals: 0
Hírnév/Fame: 0
Üdvözletem mindenkinek!

Szeretném a segítségeteket kérni. Tudom a neten sok hasonló fórum van s kutakodással ott találnék mindent de sajnos nagyon sokat kell áskálódni illetve ha találok is valamit a felmerülő kérdéseimet nem tudom feltenni.
Szeretnék tükörbe gravírozni én is s nagyon kezdő vagyok a témában illetve a vezérlőket nem ismerem CEM rendszerben.
Gravírozgatni még csak csak tudnék egy EMCO fanuc vezérlős Mill 55 géphez hozzátudnék jutni de nem vágom , hogy miként tudnám erre a gépre rárakni egy a gravírtűt pontos rendszerben átbutított 2 BITES képen.
Illetve szeretnék is csinálni egy hobbi CNC-t is (ami jólesne ha nem mozgatná nagyon lefele a tárcám)
De azt sem tudom , hogy hol kezdjem mivel indúljak , hogy válasszak léptető motort s a tükör gravírozás lenne a célom.
Néztem Master-GY oldalát ő lézer diódával oldja meg, de hogy? a dióda gondolom fix méretet süttet.
Kérnélek szépen titeket segítsetek nekem ebben jó lenne ha tudnék csinálni egy gépet s eltudnám ezeket a dolgokat sajátítani. A mechanikai oldalát letudnám gyártani csak tényleg sejtelmem sincs , hogy hogyan kezdjek hozzá...
Segítségeteket előre is köszönöm!

KisKZ Dátum/Date: Csütörtök, 2012-04-19, 20:24 | Üzenet/Post # 3
alapkő
Moleon,

Szia!

Üdvözlünk nálunk! smile

A legelső szerintem az kellene hogy legyen, hogy meghatározd a célokat.