 |
Kymco gépe
| |
richy92 |
Dátum/Date: Vasárnap, 2011-08-28, 19:09 | Üzenet/Post # 1 |
barátkozó tag
Csoport/Group: Moderátorok
Üzenetek/Posts: 91
Kitüntetések/Medals: 0
Hírnév/Fame: 0
Helyzet/Status: Offline |
Kymco gépéről minden.
Az üzenetet módosította/Modified by richy92 - Vasárnap, 2011-08-28, 19:17 |
|
| |
Viktor |
Dátum/Date: Hétfő, 2012-08-06, 17:16 | Üzenet/Post # 201 |
 Fontos tag
Csoport/Group: Felhasználók
Üzenetek/Posts: 660
Kitüntetések/Medals: 1
Hírnév/Fame: 3
Helyzet/Status: Offline |
Na azért is az enyém lesz a 200-ik hozzászólás.Kym szépen haladsz,csak így tovább. |
|
| |
zasti |
Dátum/Date: Kedd, 2012-08-07, 17:57 | Üzenet/Post # 202 |
 Fontos tag
Csoport/Group: Felhasználók
Üzenetek/Posts: 671
Kitüntetések/Medals: 3
Hírnév/Fame: 5
Helyzet/Status: Offline |
kymco1,
Quote (kymco1) azért jó a piros mert nem látszik rajta a vér Használj tampont, nem kell utánna a piros tokmány Egyébként tapasztalatból tudom hogy a vezérlő nem szereti ha visszaugat a stepper. A kínainál ha megtekertem a motort, csak a venti indult, be. Az msd-nél, viszont elnézi pár fordulatig hogy bizgatom, aztán lekoppanva megfogja az egészet.
In the life everything is moving. Like Me. "Down the slope." |
|
| |
Viktor |
Dátum/Date: Kedd, 2012-08-07, 18:40 | Üzenet/Post # 203 |
 Fontos tag
Csoport/Group: Felhasználók
Üzenetek/Posts: 660
Kitüntetések/Medals: 1
Hírnév/Fame: 3
Helyzet/Status: Offline |
zasti, Ha esztergál akkor a stepper bordás szíja le van véve ,és fordítva.Így nem gerjeszti a vezérlőt vissza fele. |
|
| |
zasti |
Dátum/Date: Kedd, 2012-08-07, 19:11 | Üzenet/Post # 204 |
 Fontos tag
Csoport/Group: Felhasználók
Üzenetek/Posts: 671
Kitüntetések/Medals: 3
Hírnév/Fame: 5
Helyzet/Status: Offline |
Sziasztok (remélem nem szemetelek) ?) Quote (Viktor) Na azért is az enyém lesz a 200-ik hozzászólás.Kym szépen haladsz,csak így tovább. Jó az 201-nek is
Quote (Viktor) zasti, Ha esztergál akkor a stepper bordás szíja le van véve ,és fordítva.Így nem gerjeszti a vezérlőt vissza fele.
Termelne vele áramot, és arról menne a világítás, kávé főzés a műhelyben vagy forralna borocskát télen jól jöhet.
In the life everything is moving. Like Me. "Down the slope."
Az üzenetet módosította/Modified by zasti - Kedd, 2012-08-07, 19:11 |
|
| |
Amatőr |
Dátum/Date: Szerda, 2012-08-08, 17:50 | Üzenet/Post # 205 |
 alapkő
Csoport/Group: Adminisztrátorok
Üzenetek/Posts: 2313
Kitüntetések/Medals: 6
Hírnév/Fame: 3
Helyzet/Status: Offline |
kymco1, szép darab, nem próbáltad még megbontani? Talán van lehetőség csökkenteni a kottyanást. (jó az a piros )
H1i.hu |
|
| |
kymco1 |
Dátum/Date: Csütörtök, 2012-08-09, 18:24 | Üzenet/Post # 206 |
 alapvető tag
Csoport/Group: Moderátorok
Üzenetek/Posts: 860
Kitüntetések/Medals: 2
Hírnév/Fame: 4
Helyzet/Status: Offline |
Amatőr, a kottyanás sajnos marad. majd lehet áttérek a csapágyazott tengely és azon a szíjtárcsa és megy a motor egyből rá minden áttételezés nélkül. úgy már nem fog kottyanni
zasti, úgy fogom megoldani ahogy Viktor mondja sikerült addig is szerezni svejk-től egy frekiváltót. a kép és hang nem a legtökéletesebb mivel telefonnal készült.
|
|
| |
zasti |
Dátum/Date: Csütörtök, 2012-08-09, 18:37 | Üzenet/Post # 207 |
 Fontos tag
Csoport/Group: Felhasználók
Üzenetek/Posts: 671
Kitüntetések/Medals: 3
Hírnév/Fame: 5
Helyzet/Status: Offline |
kymco1, Szega Kafa, a kottyanással sikerült valamit kezdened, ? Quote (kymco1) a kép és hang nem a legtökéletesebb mivel telefonnal készült. De legalább van Üdv zas
In the life everything is moving. Like Me. "Down the slope." |
|
| |
kymco1 |
Dátum/Date: Csütörtök, 2012-08-09, 18:42 | Üzenet/Post # 208 |
 alapvető tag
Csoport/Group: Moderátorok
Üzenetek/Posts: 860
Kitüntetések/Medals: 2
Hírnév/Fame: 4
Helyzet/Status: Offline |
zasti, sajna nem lehet kottyanásmentesíteni. te nem tudod véletlenül a mach-ba hol lehet beállítani a kotty mértékét? |
|
| |
zasti |
Dátum/Date: Csütörtök, 2012-08-09, 18:58 | Üzenet/Post # 209 |
 Fontos tag
Csoport/Group: Felhasználók
Üzenetek/Posts: 671
Kitüntetések/Medals: 3
Hírnév/Fame: 5
Helyzet/Status: Offline |
kymco1, Quote (kymco1) te nem tudod véletlenül a mach-ba hol lehet beállítani a kotty mértékét?
dehogynem Balcklash, Config/Backlash menüpont alatt, kipipálod melyik tengely, és alatta az enable-t is.
In the life everything is moving. Like Me. "Down the slope." |
|
| |
Amatőr |
Dátum/Date: Csütörtök, 2012-08-09, 19:06 | Üzenet/Post # 210 |
 alapkő
Csoport/Group: Adminisztrátorok
Üzenetek/Posts: 2313
Kitüntetések/Medals: 6
Hírnév/Fame: 3
Helyzet/Status: Offline |
kymco1, miért van becsapágyazva a munkadarab másik vége? Azt használtad állócsúcs gyanánt? A motorra a deklit tedd fel légyszíves, a frekiváltó kimenete rendkívül buta jószág, nem kérdez, egyből üt.
H1i.hu |
|
| |
kymco1 |
Dátum/Date: Csütörtök, 2012-08-09, 19:22 | Üzenet/Post # 211 |
 alapvető tag
Csoport/Group: Moderátorok
Üzenetek/Posts: 860
Kitüntetések/Medals: 2
Hírnév/Fame: 4
Helyzet/Status: Offline |
zasti, köszi meglesem majd
Amatőr, ott egy acélból esztergált kúp van becsapágyazva csak a beállításhoz használt cső olyan nagy hogy ippen eltakarja a fedelet visszarakom |
|
| |
zasti |
Dátum/Date: Csütörtök, 2012-08-09, 19:28 | Üzenet/Post # 212 |
 Fontos tag
Csoport/Group: Felhasználók
Üzenetek/Posts: 671
Kitüntetések/Medals: 3
Hírnév/Fame: 5
Helyzet/Status: Offline |
kymco1, Nincs azzal semmi gond egyenlőre, amúgy sem élesben megy az egész. Gondolom a későbbiekben ehhez a géphez csinálni akarsz egy komolyabb megámasztást mondjuk nem fa alapanyagból.
In the life everything is moving. Like Me. "Down the slope." |
|
| |
kymco1 |
Dátum/Date: Csütörtök, 2012-08-09, 19:38 | Üzenet/Post # 213 |
 alapvető tag
Csoport/Group: Moderátorok
Üzenetek/Posts: 860
Kitüntetések/Medals: 2
Hírnév/Fame: 4
Helyzet/Status: Offline |
zasti, későbbiekben lehet bár a céges gépet nem nagyon akarom tuningolni
még egy kis rúdmarót fel fogok a marómotorhoz fogatni vizszintesen a tokmány irányába állítva hogy lehessen üregelni is. |
|
| |
zasti |
Dátum/Date: Csütörtök, 2012-08-09, 20:14 | Üzenet/Post # 214 |
 Fontos tag
Csoport/Group: Felhasználók
Üzenetek/Posts: 671
Kitüntetések/Medals: 3
Hírnév/Fame: 5
Helyzet/Status: Offline |
kymco1, Quote (kymco1) még egy kis rúdmarót fel fogok a marómotorhoz fogatni vizszintesen a tokmány irányába állítva hogy lehessen üregelni is. Még mit nem!! Fizetés emelésre hajtasz?? Eddig az volt hogy kellene egy forgató -Tessék itt van . Egyébként elárulhatnád nekem tudatlannak a rúdmaróval hogyan akarsz üregelni. Mee eddig Én csak rudat láttam hogy csinált. Üregelésről pláne hosszan elképzelésem sincs Üdv
In the life everything is moving. Like Me. "Down the slope." |
|
| |
kymco1 |
Dátum/Date: Péntek, 2012-08-10, 17:36 | Üzenet/Post # 215 |
 alapvető tag
Csoport/Group: Moderátorok
Üzenetek/Posts: 860
Kitüntetések/Medals: 2
Hírnév/Fame: 4
Helyzet/Status: Offline |
zasti, tudom hogy tudod hogy én tudom azt hogy te tudod hogyan akarok üregelni vele
Na de ma is lefuttattam a forgatón egy tesztet. sajna túl sok a lassítás mert max fordulaton is csak 70forog percenként. mindenképpen át kellessz variálnom egy egyszerű csapágyazott tengelyre áttételezés nélkül.
|
|
| |
zasti |
Dátum/Date: Péntek, 2012-08-10, 17:54 | Üzenet/Post # 216 |
 Fontos tag
Csoport/Group: Felhasználók
Üzenetek/Posts: 671
Kitüntetések/Medals: 3
Hírnév/Fame: 5
Helyzet/Status: Offline |
kymco1, Szia Ezzel nincs semmi gond . Miért akarod jobban pörgetni, ha marod? Csiga hajtóműve van egyébként?? (40:1 csak ebből gondolom) mert ha igen nem nagyon szeretnek jobban pörögni mint ahogy itt is pörög. Szerintem a hajtó tengelyt nem igen lehet 3000 fölé vinni , azt nem hiszem hogy sokáig bírná, és a hangjáról ne is beszéljünk. Magát csak a főorsótengelyt meg sajna megint nem lehet direktbe meghajtani a csiga miatt( ha egyáltalán az) de 40:1 ben igen csak megfogná a motorodat visszafelé, legyen bármi is. Esetleg kibütykölheted a hajtótengelyt, és meghosszabbítani a főtengelyt, azt pedig fogasszíj a stepper felől, és sima ékszíjjal pedig a nagy motor felől meghajtani, ha nem akarsz új házat stb. csinálni Mire gondolsz az át variálással??
In the life everything is moving. Like Me. "Down the slope." |
|
| |
kymco1 |
Dátum/Date: Péntek, 2012-08-10, 19:26 | Üzenet/Post # 217 |
 alapvető tag
Csoport/Group: Moderátorok
Üzenetek/Posts: 860
Kitüntetések/Medals: 2
Hírnév/Fame: 4
Helyzet/Status: Offline |
zasti, végülis ha azt számolom hogy a stepper tegyükfel pörögni fog 800/percel a lassító miatt a tokmány forogni fog 20/percet ami 3másodpercenként 1 fordulat lessz. végülis reliefmaráshoz elvileg elég.
egy ilyesmi lenne tervben csak stepper és villmotorra egyaránt
vagy ez
Az üzenetet módosította/Modified by kymco1 - Péntek, 2012-08-10, 19:32 |
|
| |
zasti |
Dátum/Date: Péntek, 2012-08-10, 19:41 | Üzenet/Post # 218 |
 Fontos tag
Csoport/Group: Felhasználók
Üzenetek/Posts: 671
Kitüntetések/Medals: 3
Hírnév/Fame: 5
Helyzet/Status: Offline |
kymco1, Szega Szóval az egészre gondolsz, vagyis újat építeni. Főnöködnek mondjad szponzoráljon és bármilyet is kigondolhatsz Ezeket már Nagyon soxor végignéztem , most kihagyom, egyébként a második videón az a direkt hajtás szerintem csak max gravírozni jó, se felbontás sem normális nyomaték, de ki tudja
In the life everything is moving. Like Me. "Down the slope." |
|
| |
elektron |
Dátum/Date: Péntek, 2012-08-10, 21:24 | Üzenet/Post # 219 |
aktív tag
Csoport/Group: Felhasználók
Üzenetek/Posts: 232
Kitüntetések/Medals: 1
Hírnév/Fame: 2
Helyzet/Status: Offline |
Nekem is van olyasmi dünyhő csapágyam ilyen játékszert lehetne belőle csinálni. |
|
| |
kymco1 |
Dátum/Date: Szerda, 2012-08-15, 20:04 | Üzenet/Post # 220 |
 alapvető tag
Csoport/Group: Moderátorok
Üzenetek/Posts: 860
Kitüntetések/Medals: 2
Hírnév/Fame: 4
Helyzet/Status: Offline |
Na sikerült felrakni a léptetőmotort a forgatóra próbaképpen plexi alapanyagokból majd lecserélem alulapokra amit Csaby küldött 1 2 ha minden jól megy holnap bevezetékelem a gyári vezérlőhöz és teszt.
Az üzenetet módosította/Modified by kymco1 - Szerda, 2012-08-15, 20:05 |
|
| |
 | |  |
| Copyright HobbyCnCArt © 2023 | | |
 | |  |
|
|